Tuesday, February 16, 2010

Beckham vs Rooney

"Tujuh tahun selepas meninggalkan Manchester United, David Beckham berdepan pasukan yang menjadikan dirinya sebagai bintang global buat julung kali apabila AC Milan menerima kunjungan juara tiga kali itu dalam Liga Juara-Juara Eropah. Pemain tengah England itu, yang tidak pernah berdepan United sepanjang tempoh empat musim di Real Madrid meraih peluang terbabit melalui tempoh pinjaman bersama Milan dari Los Angeles Galaxy.
Milan melayan United, awal pagi esok apabila saingan Liga Juara-Juara bersambung selepas berehat dua bulan dengan lapan perlawanan pertama peringkat kalah mati berlangsung berasingan selama dua minggu."-Harian Metro (Selasa 16 Februari 2010)

Selain pertembungan yang penuh dramatik dan kembalinya Beckham ke Old Trafford selepas tujuh tahun, perlawanan tersebut sudah semestinya menemukan dua jagoan iaitu Beckham dan Rooney. Kedua-dua pemain tersebut sudah semestinya mendapat tumpuan utama dunia dan seterusnya cuba berusaha untuk melakar kejayaan kepada pasukan masing-masing.

No comments:

Post a Comment